Neem contact op!

Call center

Waarschijnlijk is de eerste vraag die in u opkomt bij het zien van het woord ‘call center’: Op internet kan al zoveel informatie gevonden worden, waarom heb ik dan ook nog een call center nodig?

 

Waarom een call center?

Omnichannel opent veel deuren om op verschillende manieren, on- en offline, met klanten in contact te treden, de interactie aan te gaan en service te bieden die voor hen waarde toevoegt. Het zorgt er ook voor dat klanten meer te zeggen hebben. De klant heeft de touwtjes in handen en als retailer dient u daarop te reageren. Consistentie en gemak zijn sleutelwoorden. Als consumenten verward raken of overweldigd worden, bent u ze kwijt. Hoe efficiënter het aankoopproces verloopt en hoe dieper de relatie tussen u en uw klant is, hoe groter de kans dat ze blijven terugkomen.

 

Hoe realiseer ik klantloyaliteit en een 360 graden klantbeeld?
Om klantloyaliteit te realiseren, heeft u allereerst een 360° klantbeeld nodig. Door de grote hoeveelheid aangeboden informatie zijn er juist nog grote getalen consumenten die liever de retailer bellen voor aanvullende informatie en om bestellingen te plaatsen. Op dat moment is het van cruciaal belang dat u alle noodzakelijke informatie direct beschikbaar heeft.

Omnichannel Retail | Call Center

 

Hoe kan Prodware mij helpen?

Prodware biedt u een complete oplossing voor de retail. In deze oplossing is een call center module opgenomen. Alle relevante data van (potentiële) klanten wordt hier opgeslagen en is real-time beschikbaar.

 

De call center module biedt o.a. de volgende functionaliteiten:
  • Een snelzoekfunctie op basis van meerdere trefwoorden.
  • Een overzicht van orders met een filter op status.
  • Verkoopstatistieken.
  • Openstaande offertes, facturen en retouren.
  • Totaal openstaande saldi.
  • Scripts om op specifieke aanbiedingen te attenderen.

 

 

 

 

call center

Lees hier meer over onze oplossing voor de retail

 

 

Neem contact op!