Neem contact op!

Opticiens en Audiciens

In dit segment gebeurt online nog niet veel. Klanten hebben er nog geen behoefte aan om online brillen aan te schaffen. Je moet een bril kunnen zien en voelen en kijken hoe het op je gezicht staat. Ook laat de klant de ogen graag eerst opmeten in de winkel en een bril op sterkte kan niet zomaar worden geretourneerd. Voor audiciens geldt hetzelfde. Voor keuze van het juiste hoortoestel laten klanten zich graag deskundig en persoonlijk adviseren. Het verkoopproces is complexer dan bij bijvoorbeeld kleding.

 

Factsheet Dynamics AX Retail

 

Toch gaat ook binnen dit segment een verschuiving plaatsvinden. Klanten bereiden zich steeds beter voor op een bezoek aan de opticien of audicien. Ze halen veel informatie van internet en zijn beter op de hoogte van de mogelijkheden. Service en advies op maat blijven van het grootste belang. Een tevreden klant komt graag bij u terug.

 

Vooral de optiek loopt achter met de online integratie. Prodware kan de retailer helpen een inhaalslag te maken, waardoor u de concurrentie voor kunt zijn. Prodware kijkt samen met u naar de juiste tool die perfect aansluit op uw wensen en de eisen in de markt. Dankzij jarenlange ervaring kunnen wij snel en efficiënt te werk gaan.

 

 

 

 

 

Neem contact op!